Monstress - a vegák gyöngye

Szerinted a vegetáriánusok önsanyargatók? Kimaradnak a jóból? Megtagadják maguktól a legpompásabb élvezeteket? Akkor nézd meg az én kedvenc receptjeimet, találmányaimat, legkipróbáltabb fogásaimat, szuper tippeket és híreket a vegás nagyvilágból.

Utolsó kommentek

Still no comments...

2008.11.07. 19:31 monstress

Na jó, még mindig bébi vagyok ebben a blogozásban. Tudom már például, hogy hogy csinálok bejegyzéseket, de még mindig nem fogtam a linkek meg a linkblogok lényegét.

Valamikor el kellene kezdenem képeket is felrakni. Mert egy főzős blog csak úgy igazán tuti.

Tervezem majd bizonyos "oldalak" funkció használatát is, mert ugye az adná meg a gerincét ennek az egész "osztom-az-agyat-a-vegetáriánusságról" dilimnek.

Az egyetlen, ami NAAAGYON gázos volna, ha nekem magamnak kellene kommentelnem a bejegyzéseimet. Szerintem elásnám magam blogos körökben.

Egy rongyos komment valaki mástól, és még egy hétre jó vagyok... So come on, everybody!

Szólj hozzá!

Címkék: blog komment vega

A bejegyzés trackback címe:

https://vegamonstress.blog.hu/api/trackback/id/tr77756186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása